İncendies-İçimdekiYangın

25 Ağustos 2015 Salı


"Bir artı bir, bir eder mi Jeanne?” Size çok fena bir filmle geldim. #içimdekiyangın  filmin sonunda öyle ekrana bakakaldım on dakika ne ağlayabildim ne yorum yapabildim kanım dondu.
Savasın ne rezil ne kötü olduğunu bir kez daha iliklerime kadar hissettim, burnumun direğini levyeyle kırdılar sanki en son KaplumbagalardaUcar i izlediğimde böyle olmuştum. Kesinlikle izlenesi bir film romantikli bir şeyler arıyorsanız sizi dışarıya alalım buyurun böyle hayatın gerçeklerine. Savaşlar bitsin diye dua etmiyorum, dualarımda normal hayatta olduğumdan daha gercekçiyim herhalde ondan. Tek avuntum buranın imtihan dünyası olması ve onların cennetinin bizden güzel olacak olması olsunda zaten değil mi? ve evet elimizden elbette bir şey geliyor hem en mucizevi olan şey: dua. Rahman onlara dayanma gücü versin bizlere onların yardımına koşmayı nasip etsin. Yoksa bu dünyanın gittiği yer zaten belli.
  

 ps.Tam bir fğansiz filmi esasen. Adettendir diyeyim ben yine fgansızca konusmuyoglag mi ayh Allahim neyse haydi goruselim insAllah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder