PK

12 Mart 2015 Perşembe


Biliyorum biliyorum PK* yi izlemek için yorumumu bekliyordunuz.  izledim dedim hemencecik yazayım. Rajkumar Hirani filmi olur Aamir Khan oynar film güzel olmaz mı? 3idiotstan sonra bir araya gelmiş film yapmışlar bize izlemek düşer dedik izledik pek tabii hiç pişman olmadık. 😊 Öncelikle PK yani Peekay Hindistan da çok içki içen kişilere takılan bir lakapmış ben de netten öğrendim . Kahramanımızın film boyunca sorduğu aykırı sorulara karşılık ona "Sarhoş musun?" demelerinden ileri geliyor.😉😄 Film konusu itibariyle oldukça cüretkardı. Nitekim sizlerin de bildiği üzere değil din-ler üzerine film yapmak din-leri eleştiren film yapmak her baba yiğidin harcı değil. Hem filmi yaptığınız ülke her dinden insana ev sahipliği yapıyorsa. Lakin filme devam edince görüyorsunuz ki film yaratılan dinleri değil insanların yarattığı tanrıları eleştiriyor (hem nasıl!) hmm evet ya diyorsunuz. Senaryo oyunculuk müzikler hepsi muazzam. İzleyin, gülün, sevin pişman olmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder