Kur'an da Müminler

16 Kasım 2016 Çarşamba

Allahu azimmussan Kuran da biz muminlerden nasil soz ediyor ufaklarin kavrayip anlayabilecegi düzeyde olanlardan birazini buraya topladim
belki buzdolabina asar belki gidip geldikce okur sorgular tartisir  "himm! kaci biz de var. " deyip kendinizi puanlarsiniz. Arapcalari yazmasa bile ayettir yukseklerde tutalim insallah.  Varsa birer duaniz alirim. Selamlarin güzeli uzerinize olsun. A4 formatta dilediginiz kadar bastirabilirsiniz. (Ticari amacli kullanmayalim lutfen.!!!) 
<Tekrar tekrar kontrol ettim lakin yine hatamiz var ise affola. >


5 yorum:

  1. Hayırlı sabahlar bloğunuzu yeni keşfettim sayılır paylastiklarinizin çoğunu da indirdim inşallah çıktısını alıp odamıza asacagim.
    Allah razı olsun keşke sizi gibi daha çok arkadaşımız olsa.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger güncellemesinden ötürü bir süredir yorum cevaplayamıyordum.
      Severek takip ettiğim bir blog sahibesinden bunları duymak beni çok mutlu etti. Tesekkür ediyorum. Fırçamın sadakası diyelim, inşallah birilerinin işine yarıyordur. Selam ile.

      Sil
  2. Allah razı olsun <3 emeklerinizin karsiligini kat kat versin inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Bir eğitimci olarak çalışmalarınızı çok değerli buldum, elinize sağlık, Allah razı olsun.

    YanıtlaSil